نگهداری از کاشی و سرامیک
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی و سرامیک در میان انواع دیوارپوش و کفپوش دارای بالاترین درجه مقاومت نیز هستند. این محصولات در برابر مواد شوینده، نور خورشید، تغییرات دما، ضربه‌های ملایم و … مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند. اما داشتن طول عمر بالا تنها به کیفیت این مصالح بستگی نداشته و نوع نگهداری شما از کاشی و سرامیک نیز در طول عمر و حفظ کیفیت این محصولات نقش به‌سزایی دارد.

برای داشتن محصولی همواره زیبا و براق لازم است تا در مورد نحوه نگهداری از این محصولات اطلاعات کافی داشته باشیم و به درستی به نظافت و استفاده از کاشی و سرامیک بپردازیم. در ادامه این مطلب به بررسی روش‌های حفظ کیفیت کاشی و سرامیک می‌پردازیم. همچنین نکاتی در خصوص انتخاب کاشی و سرامیک با استحکام مناسب برای فضاهای مختلف را یادآور خواهیم شد تا بتوانید مناسب‌ترین نوع کاشی و سرامیک را برای فضا انتخاب کنید. همچنین روش تعویض کاشی‌های شکسته را آموزش خواهیم داد.

جلوگیری از ایجاد سایش روی کاشی و سرامیک

برخی از آلودگی‌ها باعث ایجاد سایش روی کاشی و سرامیک می‌شوند. این آلودگی‌ها روی لعاب کاشی و سرامیک خطوط ریزی ایجاد کرده و در طولانی مدت ظاهر کاشی و سرامیک را از بین می‌برند. برای مثال وجود شن و غبار درشت روی کاشی و سرامیک می‌تواند باعث ایجاد سایش و کوتاه شدن عمر محصولات شود. به همین علت لازم است تا از برخورد این آلودگی‌ها با سطح کاشی و سرامیک جلوگیری نمایید.

در فضاهایی که افراد با کفش تردد می‌کنند مانند مراکز خرید و یا لابی ساختمان، لازم است تا قبل از در ورودی یک پادری مناسب قرار دهید تا قبل از ورود شخص به محیط، شن‌ها و گرد و غبار چسبیده به کفش‌های افراد پاک شده و به داخل محیط انتقال نیابد. در زمان جابه‌جایی لوازم نیز لازم است تا از کشیدن انواع اثاث و لوازم منزل روی سطح کاشی و سرامیک خودداری کنید. زیرا ممکن است قسمتی از پایه‌های لوازم منزل تیز و زبر باشد و روی سطح کاشی و سرامیک خراش ایجاد کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نگهداری از کاشی و سرامیک





:: برچسب‌ها: نگهداری از کاشی و سرامیک , نگهداری از کاشی , نگهداری از سرامیک , کاشی و سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: